1:orna har två år kvar

Springer runt på mitt rum i bara underkläder & klackar och håller på och nålar upp morgondagens klänning. Haha hoppas ingen ser mig genom fönstret.
Egentligen ska vi inte göra något speciellt alls i skolan imorgon men det är ju alltid kul att klä upp sig lite, right?
Fick ett litet ryck nyss när jag stod framför spegeln och provade klänningen. Blev så studentsugen och började "mim-skrika" för jag har tagit studenten, haha!
Ja, visst allt är man lite avis på alla som springer runt i sin tjusiga studentmössor.
Men faktum är att jag faktiskt är glad att jag har mina två år kvar. För jag trivs så otroligt bra både på skolan och i klassen, så det skulle kännas så tråkigt att bara lämna allt nu.
Och skolan ger en sån trygghet också. Lite småläskigt att ta studenten faktiskt, men samtidigt ska det bli så jääävla kul! Två år kvar och fan va vi ska köra dåå!!!


Bild från förra året när min bror tog studenten.

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0