we will still be friends forever

Ber om ursäkt för kass bloggning det senaste dygnet men vafan, fick ju sommarlov igår!!
Var först och kikade på min lillasysters skolavslutning, sen högstadiet direkt efter det.
Till och med jag fick kämpa för att inte börja gråta när 9:orna sjöng Graduation.
Snacka om att den låten bär på otroliga minnen!
Efter det bar det snabbt in till Falun på min egna skolavslutning.
Musikuppträdanden osv. och sen kikade jag på när studenterna sprang ut. Livat värre!

Sen blev det kväller och vi började hos Carro! :)
Drog efter ett tag till Tansvallen och kikade till 9:orna en sväng och sen drog jag till Kålgårn och var med några i klassen. Toppendag och toppenkväll!
Har massa bilder också men dom kommer upp sen när jag orkar :)
Hoppas ni alla hade en bra dag, nu taggar vi sommarlov!!


Vitamin C - Graduation Song

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0