BABY, I was born this way!

Ni ska bara veta hur kul det är att vara ledare till min streetklass! Blir super lycklig varje gång jag ska åka hem! En underbar Onsdagsaktivitet. Jag kom nyss hem för dagen, (åker direkt till dansen från skolan) Jag åkte 270 hem för första gången idag, eller ja, till Bjurss ådådådåådåd . hhihi åsså ringde jag fanny så hon hämta mig på cykel, fast det har ni redan läst, right?
Imorgon är det dans igen!! På morgonen och kvällen, och jag längtar som en tok redan.

Hur många lingon finns det i världen? SE FILMEN!!!!! Jag rekomenderar alla att se den! Jag menar, jag, Emma, Berit, PAPPA OCH JOHAN(!!!!!!) tyckte alla att den var bra. Med det sagt så tror jag inte många kommer tycka den är dålig. Den är helmysig, rolig och riktigt gripande.



Nu ska jag hoppa in i duschen och hjälpa pappa med maten. Hörs imorgon!!

/ C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0