bröllop tjoho!

ni missade väl inte den söta bröllopsbilden på mig och carro tillsammans med den stora nyheten om att vi ska gifta oss?
därav namnet von henriksson.
nej men faktiskt så ska min pappa gifta sig i sommar :)
så jag sitter och kikar runt på lite klänningar for the moment, har blivit lite småkär i denna..



är tänkt att vi brudtärnor (jag tror jag är en sån iallafall, haha) ska ha ganska enkla klänningar.
inge jävla bakelsetjoffsimofs utan något vi själva gillar och en klänning vi har användning av även vid flera tillfällen.
hej du klänning ovan här, dig har jag inget emot att använda massoooor med gånger. vill du flytta in i min garderob?
nix! för klänningarna till bröllopet ska gå i en typ persiko, aprikos, korall, something like that - nyans.
+ att det är tänkt att jag ska ta mig ner till stockholm (pappa bor där) för en liten weekend och strosa runt i affärer och prova massa härliga klänningar tillsammans med med pappas blivande wife och mina två halvsystrar.
tycker jag låter urmysigt!
och tusan vad kul det ska bli med bröllop!!
pirrar i hela mig.
hoppas att jag också i framtiden hittar min prins charming och får uppleva the big day.
what about you guys! vill ni också gifta er när ni blir stora? :)


/ F

Kommentarer
Postat av: Mikaela BÄÄÄST granados

ååh, Vart hitta du klänningen? Lite smått dökär i den (A

2011-03-29 @ 02:01:36
URL: http://elinochmikaelasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0