en nudel till mat

hallå :)
Jag är glad för jag klara hjulning flickis iiihihi! Kan inte fatta det, askul :D
Ska strax fixa käk, jag vette 17 vad, men nånting blire nog. Ikväll efter gympan hade pappa och Berit bestämt sig för att vi ska åka in till stan och gå på bio, hipp som happ! Men det blir nog nice det med! Kommer hem bra sent och jag kommer sitta på bion och lukta svett, dom får skylla sig själva, hahah, vem vet, de kanske har valt en separat plats till mig? HAHAH.
Vi ska iallafall se den här lingon filmen heh :)



Kanske ska dra en historia?
Det var en gång två tomater som gick över en väg, den ena blev överkörd, då sa den andra KOM KETCHUP SÅ GÅR VI! hihihihihihihihihihihihihahahahaihaihaihih


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0