FAKT(a) - OM OSS - "Caroline Henriksson"

Caroline Henriksson är enligt mig just nu en arbetsnarkoman, hehe, annars har jag ganska svårt att beskriva henne, men hon är en rolig, snäll, omtänksam och barnakär filur. Hon är alldeles för ofta sjuk också, men så kan de bli..

larvig är hon också..



Hon går första året i gymnasiet, (precis som mig) fast hon går Estet-DANS på Haraldsbo medans jag går bygg på Lugnet. Hon har snygga fruntimmer i klassen, medans jag har busiga pojkar som spelar hockey i min klass.


mums..

På hennes "fritid" om man nu kan kalla det fritid, så är hon 2 gånger i veckan tränare till Bjursåsgymnaster i gruppen MINI som förövrigt var på tävling idag!! Jag såg dem inte men har hört att de var riktigt duktiga. Hon är dansledare till en nybörjargrupp i Streetdance (hiphop) i Bjursås en gång i veckan och 2 gånger i veckan dansar hon själv, (Streetdance och Ragga/Dancehall för tillfället) Jag tror det var allt, förutom det så brukar hon jobba ibland och när hon har tid över så är hon ute på galenskap med oss som hon kallar "sina vänner" ...

Några saker hon ser framemot är:
* HÅKAN HELLSTRÖM, på Lördag! Dit ska hon med Joel! KUL!!
* PEACE & LOVE, vem gör inte det, daaaa!
* MELISSA HORN, med Fanny och Kajsa, TJOHO
* SHORTSVÄDER, ett par bruna ben och hennes högklackade skor, äntligen!!
* RESTEN AV LIVET, det gör jag med..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0