i'm yours

är finally home!
blev en lång dag men nu är sminket av, pyjamasen på,
väskan packad och tänderna borstade.
now i'm all yours!
men måste säga att jag tycker Carro skött sig ypperligt utan mig här på bloggen ändå.
eller vad tycker ni?

jag har i alla fall haft en supermysig dag med Nike :)
vi har ätit choklad, pratat, skrattat, ätit veg. mat (läskigt tyckte jag),
tagit överanalysering till en ny nivå och känt oss patetiska tillsammans.
störst dos av det sist nämna..
men känns ju skönt att jag inte är ensam om att vara det iallafall, haha!


old picturee

här får ni en låt att lyssna på :) alla hans låtar är för övrigt underbara. njuuuuuuuut!
Ron Pope – I'm Yours

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0