nyttig? ja absolut!

sådärja! nu har jag hurtat lite, duschat, busat, ätit ananas
och sitter nu och äter müsli med chokladbitar i.
kanske inte jättenyttigt men gott äre i varje fall! ;)

jag pluggar ju som sagt på friskvårdsprogrammet, där vi bl.a.
får lära oss mycket om hälsa och träning, vad som är hälsosamt och inte.
och därför har vissa förutfattade meningar om oss att vi ska vara jättenyttiga.
men ska jag avslöja en grej? det är faktiskt nästan tvärtom!
nästan alla i min klass älskar allt som har med choklad och sötsaker å göra
och varje torsdag bakar en utav oss och bjuder resten av klassen.
supermysigt! :) och smarrigt. heheh

såg att vi fått en kommentar här angående vårat smink.
tänkte jag skulle ta å svara på den men det får nog lov att bli sen.
eller jag kanske hinner slänga in ett inlägg före jag går och lägger mig, det visar sig!

kolla in mina underbaringar jag köpte igår! :D
dom till och med luktar gott!!! än så länge...





























en glaaaaaad tjej med en jättekonstig tumme


/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0