to school for cool?

just nu sitter jag förmodligen i skolan och jobbar matte för fullt!
kul tycker jag! mindre kul tycker andra..
förstår inte varför så många ogillar matte? haha

efter skolan ska jag vara med min kära vän Nike.
får se om vi drar hem till henne, fikar lite, pratar och myser.
gör det vi är bäst på med andra ord!
så jag vet inte riktigt när jag kommer hem, blir nog på kvällen nån gång.
så nu är det upp till dig carro att se till att våra kära läsare har spännande saker att läsa om.
bäst att du sköter dig, annars jävlar!
(psst..! ni får skvallra till mig om ni inte tycker att hon sköter sig)


här har ni nike när vi va på läger med klassen första veckan i skolan. ursöt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0