Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie!!!!

ÅH VILKET LYCKORUS JAG ÄR I JUST NU!!!
kom hem för ett tag sen och satte genast på mig mina nya älsklingar - my runningshoeees!
så otroligt sköna, fina och underbara på alla sätt och vis.
undra om jag ska sova med dom på i natt..
dock var dom inte helt gratis, eller för mig var dom :D (tack morbror!!!)

hade precis knytit på mig dojjerna, tagit en runda runt i huset
och hoppat, studsat och skrikit lite av lycka
när jag får veta att på onsdag slipper vi världens mest spyframkallande (men rolig) cirkelträning i en trång liten, lökig lokal.
för på onsdag ska vi uuuuuuuut och springa och sånt grejs :)
ÄNTLIGEN! och peeerfect med nya skorna då juuu!
(hoppar, skriker och skrattar lite till)
för övrigt är det nu bara 10 dagar kvar tills jag ska till BARCELONAAAA med fotbollslaget :D


2½ timme senare... ah nu vare ju såhär att det blev nå knas när jag skulle föra över bilderna på dojjerna.
dom är iallafall svarta.
och så är dom rosa.
och så står det en väns namn på dom.
NIKE!
ja för så kan man tydligen heta så kära vänner.

nejmen oj vilket långt inlägg det här blev, hehe.
kanske lägger upp bild på skorna senare då :)
nu ska jag spruta vatten på mig.
tjingeling!



/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0