blöt hund



Någon mer än jag som inte gillar hundar? Alltså vissa är ju söta och sådär medans jag tycker att dom flesta bara är läskiga, äckliga, fula eller dryga.
Och luktar illa gör dom också! Speciellt blöta hundar (rysningar)
Och vad tror ni inte väcker mig i lördags?
Jo en blöt, liten, ful (förlåt) hund!!! I MIN SÄNG!!!!!!!!!!!!! På MINA lakan!!!!
Om jag inte hade varit nyvaken och helt borta i huvudet hade jag ju fått världspanik. Tur för dig vovven säger jag bara!
Och idag på bussen hem fick jag stå ut med att sitta vid en blöt hund hela vägen hem.
Alltså vad vill dom mig? :(

P.S Nu fick jag lite skuldkänslor till alla er hundälskare... Vissa är ju som sagt faktiskt gulliga :) hihi

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0