det här är en rubrik

Ber om ursäkt för att jag inte bloggat något idag, inte Carro heller för den delen! :o
Först åkte jag till skolan, skrev nationellt prov i matte, åkte hem, hemma en halvtimme sen drog jag in till stan igen med mamma.
Gjorde lite ärenden och jag övningskörde i Falun för första gången! Gick riktigt bra, trots att jag fick lite småpanik några gånger ;) Haha. Tankade å grejade också! Mmm, va bensin luktar gott. Sen drog vi en takeaway och köpte thaimat med hem, muuuums!!
Resten av kvällen har jag spenderat på das fotbollsplan. Första träningen med kidsen och så hade jag träning själv direkt efter :)
Nej nu måste jag springa och kika big brother! Hehe.
Pissochpuss


Thai-käk när jag och mami var i sthlm för nån månad sen :)

/ F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0