fredag den trettonde.....

Tjenamors! Igår var det ju fredag den trettonde men inte stoppa det mig och carro inte!
Nej nej. Vi utmanade ödet och va ute på äventyr. Gjorde en drös med spontana grejer, nicenice! Först drog vi som sagt till sågmyra :)
Var på lager i en sisådär 2,5 timme och prova en sisådär 50 par jeansshorts.
(SKYNDA Å FYNDA, 150 kronoooor styck!!!!!)
Nice det. Sen fika vi *2 och drog en snabbis på bubblan och skofel :)
Sen åkte vi hem till mig, hoppa studsis :)
Sen åkte vi hem till carro, åt kebab.
Sen åkte vi hem till mig. Kollade på kåtbockar, bokstavligen. Lamm som... Myste med varandra :) Sen katcha vi en buss till körseee och köpte godis, fick 2 pengar gratis :)
Så såg vi en buss komma och kände oss väldigt spontana så vi hoppa på :) Hamna i falun, lite maxxii och en mysig promenix sen tog vi bussen hem.
Efter 7 bussturer totalt denna dag slocknade vi sen i min (fäänys) säng.
Fredag den trettonde är då bara mesigt :)


älskade pastasallad @lager <3 mums!


caroliiiiine :)



cool brud / långklänning flickan



hej provhytten! älskar att man kan verkligen bete sig typ hur man vill när man är på lager.
eller vi gjorde det iallafall.. haha. man känner sig så hemma! :)



nja vi kan väl konstatera att långklänning inte riktigt är min grej va ;)
taskigt när man inte är så värst lång också.. :(



dom här shortsen gillades så dom fick följa med hem :)



likaså dom här, inte för att man ser så bra på bilden då men äääääh :)

Very awesome day iallafaaall :) puss!

/ F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0