Gästbloggning

Hejsan allihop!
Detta är ingen mindre Emilia Söderqvist som drar en gästbloggning har på vonhenriksson.
själv tycker jag deras blogg är superbra och tittar in ofta! hoppas ni också gör det :)
Vet inte exakt vad flickorna har för sig at the moment men de är iallafall tilsammans. Kanske sitter de och garvar åt någonting kul? eller så kanske de inte alls har roligt och kanske bråkar om vem som ska få sitta vid facebook? vad vet jag. själv sitter jag här och ''rensar garderoben''. hehe. vet inte hur det går med den saken egentligen.

Ps. synd att jag inte har en blogg jag med för då hade jag kunnat länka den och fångat lite nya läsare eller nåt!! det hade varit NICE




från vänster: Caroline Henriksson, Fanny von Wachenfeldt (som jag nyss lärt mig stava till), Emilia Söderqvist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0