Grooveshark.com

Från och med idag har dom, som kanske dom flesta vet om, begränsat gratis versionen av Spotify. 10 timmar per månad är det som gäller nu har jag för mig.
Vilket jag tycker är otroligt lite! Jag menar, det skulle inte jag klara en vecka på ens.
Så till er som hellre lägger era pengar på annat än att betala för att lyssna på Spotify kan jag tipsa om http://Grooveshark.com/
Vad jag förstår fungerar det i princip lika som Spotify gör. Det är dock bara en vanlig internetsida eller vad man ska säga, inget program du behöver ladda ner alltså.
Men du kan söka på musik, göra egna spellistor, inge reklam och det är GRATIS!
Hur låter det?


  oj nu blev visst bilden väldigt liten men det orkar vi inte bry oss om.

/ F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0