gult är fult

(bortalaget hade gula tröjor också)

Sådärja då var jag hemma! Trött och ont lite överallt i kroppen, känns att man spelat match!
Det slutade med 2-1 till Avesta i sista minuterna vilket va lite surt..
För dom var verkligen inte värda det.
Vi spelade så mycket bättre, verkligen skitbra. Och det var jättebra stämning i laget på plan,
vi peppade varandra och snackade mycket, precis så som det ska vara :)
Men vi hade tyvärr inte turen med oss.
Men jag är ändå riktigt nöjd över både min egen och lagets prestation idag! Så ja änt bitter nå.
Det är bara att ta nya tag och spöa skiten ur dom på hemmaplan sen istället ;)

Och förresten skulle jag aldrig skrivit att jag aldrig förut fått varken gult eller rött kort under en match. Det sprack visst idag.. hehe
Så löjligt som en hög spark, så det va inget speciellt. Jag va visst bara för vig av mig ;)



/ F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0