helgen

Dansuppvisning, Bjursåscupen och en grillkväll är avklarad! Resten av tiden som kommer gå åt denna vecka går till läxorna, skoj! Har kollat igenom teater-replikerna lite grann så jag vet ungefär vad jag ska säga, det får räcka för idag, haha. Next up är Bilduppgiften som ska göras!
Dansuppvisningen gick faktiskt bra för mig, både genrep och båda föreställningarna! Första gången något sånt händer tror jag. haha. Kanske kommer upp någon film eller så, får se om jag är teknisk nog, blir nästa helg isåfall. 
Mina Minisar vann Bjursåscupen i sin klass! Jätte kul var det och jag är stolt över dem!
Nu ska jag leka lite med pärlor som sagt, haha Pussåhej!

/ C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0