hemmakväll



Ikväll skulle kunna vara en såndär fin kväll. Vänner samlade, grilla och så lite gitarrmys vid elden. Men istället blir jag hemma ikväll. Lika bra det så jag är helt frisk och kan spela match på söndag :) Har fått nån infektion i halsen nämligen..

Förresten, mitt pluggande idag gick faktiskt helt okej! Jag tyckte jag skötte mig någorlunda iallfall ;) Läste historian, jobbade lite matte (fast det inte gick så tipptopp direkt) och så har jag skrivit mitt tal :) Anorexia-grejen som egentligen är viktigast och redan skulle vara inlämnad har jag dock inte gjort, hehe.. Det får bli en annan gång ;)
Lär er av mina misstag och skjut inte upp saker och ting! Blir så mycket jobbigare då.

/ F



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0