hysteri



Som dom flesta kanske vet så släpptes det ytterliggare 1900 campingbiljetter till p&l klockan 11 idag, 2 minuter senare var dom slut ;) Helt galet om man tänker efter! Fattar ni trycket.
Själv så åkte jag till turistbyrån i Falun för att kunna kirra en biljett.
Dock gick den sista biljetten till nummer 108 och jag hade 119...
Så det fick bli ett vanligt festivalpass istället utan camping. Men jag är glad ändå :)
Jag menar hellre det än att jag hade blivit helt utan :O
ite surt är det allt men det blir nog bra ändå!

Nu ska jag iväg på dagens enda lektion, idrott, sen hem och så iväg på match.
Möter Tunabro som är lite av våra rivaler.. Så idag är det bara KROSSAAAA som gäller!
Hörs kanske sen ikväll när jag kommer hem :)

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0