lycka

Var nog världens överlyckligaste tjej idag efter betygsnacket i matte.
JAG KOMMER FÅ MVG SOM SLUTBETYG!!!! :D Och jag hade bäst resultat på hela skolan på nationella proven!!!! Så jävla glaaaaad!
Och att jag blev så glad som jag blev (och slängde mig över ellen och gav henne världens bamsekram hehe) tror jag har lite med att göra med mitt försöka-inte-ha-så-höga-krav-på-mig-själv.
För nu när jag skrev nationella proven hade jag värsta pressen för det gällde verkligen att jag presterade på dessa för att kunna på ett MVG i slutbetyg. Men jag gick dit, gjorde mitt bästa och tänkte whatever om jag får VG, jag är nöjd med det isf!
(försökte intala mig själv det iallafall) så nu när jag fick veta att det fick MVG ändå blev jag ju skitglad! Om jag istället hade fortsatt tänka "Matte SKA jag har MVG i!" och sen fått det hade jag nog inte blivit lika glad.
Nu ska ni dessutom veta att jag har rätt så lätt för matte och tycket att det är roligt!
Jag menar absolut inte att ett VG är dåligt, verkligen inte. Men vi alla är olika och har olika förutsättningar.

Nu ska jag äta och sen iväg och träna! Ska komma en ny tjej och träna med oss idag som förhoppningsvis kan bli våran nya målis. Vi har stor kris i mitt lag när det gäller målvakt så vi får hålla tummarna att det går bra!
Långt jäkla inlägg det här visst blev, men fick skriva av mig lite iaf :)



/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0