Medans Fanny är lat är jag igång!!

Jag har varit i Rättvik på en dansdag från klockan 11 imorse eller förmiddags, kalla det vad ni vill! Det har varit 4 intensiva workshops, 2 som gick så himla fort, kände mig jätteduktig så fort jag satte typ hälften av dom. haha! Men det har varit en skitkul dag! Jag filmade en av dom snabba åt Sofie så hon lägger säkert upp den på deras blogg, då kan jag kanske sno den hit! Haha, Ha inte för höga förväntningar på hur det kommer se ut eller så kan jag säga, fast jag tyckte vi var duktiga ändå eftersom vi bara hade ungefär en timme på oss att lära oss den.

Nog om det, grillad kyckling med pommes luktar det som att det kommer bli :D:D:D !!! Mumsigt!! Svenska plugg och fixa grejer inför imorgon då det är KlubbMästerskap i Leksand! Haha, det ska bli skoj, första gången jag tävlar i dans som inte har med gymnastik att göra ;) Men jag är inte med för att vinna utan för att prova på och ha kul, är jättetaggad! :D hihi!

Hoppas ni inte slösat bort er Lördag som Fanny har gjort IIIHIHIHI!!!!

/ C

Kommentarer
Postat av: Armanmariann

NICE SITE WELL DONE

2012-01-24 @ 08:48:55
URL: http://armanmariann.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0