mors dag

Ni har väl inte missat att det är Mors dag idag?
Jag däremot trodde att det var för 3 veckor sedan och hade fixat å grejat med ett kort och choklad till mamsen. Så gav jag det till henne och hon kollade konstigt på mig och sa att det är väl inte mors dag idag inte. Och nej det var det ju visst inte, hehe. Duktigt av mig ;)
Idag däremot tycker jag att ni borde visa extramycket (massor med extra, haha) kärlek till eran mami. Det tänker iallafall jag göra.
För min mamma betyder så otroligt mycket för mig och jag älskar henne absolut högst av allt! <3



/ F

Kommentarer
Postat av: Timmelisa

I really liked your website. Thank you very much! Its a great website!very interesting and informative.

2012-07-04 @ 13:51:28
URL: http://timmelisa.blogsmile.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0