nu ska ni få höra om läxorna på estet.

Igår följde Johanna med mig hem och det var då tur! Vi gjorde samhällskunskapsuppgiften så den är nu klar! Jag gjorde klart min bilduppgift! Ska lämna in den om 2 timmar :) och jag tror jag är så gott som klar med referatet! Riktigt glad är jag nu. Dock så missade jag bussen för 20 minuter sen, inte lika bra gjort särskilt inte med tanke på att vi har vårt sista matteprov nu.. Hmm.. Skulle vart skönt att få det överstökat också. Men nu är det som det är när det inte blev som det skulle! Filmanalysen och en musikredovisning kvar nu som är prio ett. Nationella engelska hade vi igår, och läsdelen gick bra, hör tyckte jag var as svår. Så det gick inte alls lika bra.
Nu ska jag till skolan och ha ett betygssamtal i dans, och en lektion bild, sen är det sh och sv som vi jobbar hemma på. Jag ska också göra klart dansen till mina street elever, haha har inte haft så mycket tid till det så jag får ta tag i det idag eftersom de har sin sista lektion idag!! :( Tråkigt men sant. Framåt kvällen ska jag hem till emma och berit och käka lasagne. SÅ NU VET NI DET!!!!

en söt bild på mina minisar som tog hem guldet i lördags!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0