put a smile on your lips



Åh va skönt att redan va hemma! Vilket jag varit ett tag nu också.
Matte nationella imorse och sen bara en lektion efter det :) Nationella gick helt okej tror jag.
Känner mig faktiskt rätt nöjd! Kände att jag gjorde mitt bästa och mer än så kan man ju inte begära. Håller på och försöker minska ner på alla krav jag har på mig själv vilket innebär att jag faktiskt kan vara nöjd fast jag inte får MVG på ett prov, eller hur Fanny?
För det är tusan inte bra med för höga krav på sig själv!
Efter ett tag orkar man inte längre och då brister allt istället.
Nej nu skriker min mage efter mat, funderar på att slänga ihop lite pannkakor.
Lät rätt muums :)

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0