pengar

Grillade hamburgare blir det nog till käk idag, mumsigt!
Mina kära byxor sprack precis!! Förstår ni hur ledsen jag är?? Åh, mina favoriter, ska helt klart kolla om det finns några kvar i affären, sen tror jag att jag ska åka till bubbleroom någon dag och köpa ett par till jeans, billiga och underbara!!
Jag kommer inte ha några pengar kvar snart. Har ju redan köpt kläder ju! Dock inga byxor för det tänkte jag att jag har ju redan.. men nu när dom börjar gå sönder har jag ju knappt nå val!! ÅÅÅH ORKA..


Nu orkade jag verkligen inte vända bilden. Men iallafall här är bikinin jag köpte igår på kupolen och linnet och shortsen jag köpte på lager med Fanny förut :)

Varför är man så beroende av pengar? Pengar måste man ha till allt. ALLT. I don't like it.

/ C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0