trötttttisen

Det blev inget grillmys med esteter pga regnvädret, :/ Istället åkte jag hem till mamma, duschade, kokade makaroner, åt upp dom, kollade på narnia 3 och sov en stund :) Litet Narniafän som jag är hehe. Mår liksom bra av filmerna :D haha! Åkte hem till pappa, käkade pizza och kolla på talang, sen har tiden runnit iväg och jag är trött som en gris! Ska snart gå och borsta tänderna tror jag...! Har läxor kvar att göra för att jag är för lat för att göra dom.. inte bra inte bra!

Imorgon blir det dansdansdans!! Lite utav poping, Newstyle, freestyle hiphop och moderninspirerad hiphop och massa mer verkar det som att det ska bli! TOK KUL hoppas vi på!! :)


söta tjejer år 2009!

äee Godnatt!!

/ C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0