twist and shout

Hello sunshines!

Idag har vi haft release-party och vernissage i skolan. Spelade upp låtarna som vi gjort i studion, och så vi fick kolla på konsten som dom andra i klassen som haft bild gjort :)
Sen efter skolan mötte jag upp Joel på stan, blev bjuden på glass och så spelade vi minigolf inne på stadium haha :)

Men gud vilket underbart väder vi haft idag då! (det komiska är att nu när jag skriver detta ser jag hur regnet börja ösa ner.. haha) Jag har iallafall legat ute på studsmattan och njutit sen jag kom hem fram till nyss. Planerat fotbollsträningar och så har jag börjat läsa Isabella Löwengrips bok "Egoboost!". Verkar riktigt bra so far :)
Men nu ska jag äta och sen iväg och träna barnen och så direkt egen träningen efter det!




Om man har bra fantasi kan moln faktiskt vara ganska fascinerande!
Ser ni inte den stackars nallen som försöker klamra sig fast hos sin vän delfinen som är på väg att hoppa iväg?

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0