Vi kan gunggunggunga du och jag :)

Idag va jag och carro i sågmyra igeeeeeeeen! Bortamatch, hehe, fast hemma.
Kollade när killarna spelade match :) Tyvärr förlora dom med 3-4 och vi tyckte verkligen så himla synd om dom.
För dom spelade aaasbra och hade verkligen hela matchen, men så tappa dom på slutet stackrarna :(
Ni från laget som läser (vi vet att ni alla följer våran blogg, lika bra å erkänna)
SKITBRA spelat idag iallafall! :)

Nu ska jag och bror min cykla till Gopa, hurtiga vi vettni! :) Ska dit å käka lite 3-rätters middag för farmor fyller år.
Får se vad som händer sen ikväll.. Är ju Eurovision på tv, kanske man ska kika och se hur det går för Svergie. Eric Saade är ju snygg iallafall :) Vad ska ni göra ikväll readers?


/ F




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0