Visste du verkligen det här om mig?

  • Jag är född i Stockholm men bodde bara där knappt ett år, sen flyttade vi till Falun.
  • Jag har fyra syskon + två "bonus-systrar"
  • Jag har två färre tänder än ni vanliga människor ;) Ni vet dom där tänderna mellan framtänderna och hörntänderna? Dom saknar jag!
  • Jag har grym ormfobi och kan få panik och börja skrika och sprattla i hela kroppen bara av att se en bild..
  • Mitt efternamn är tyskt och min familj är adliga så vi är stenrika. (eller? haha)
  • Jag samlade på katter när jag var mindre och har ungefär 100(!!) kattprydnader av olika slag.
  • Jag har aldrig fått varken gult eller rött kort under alla år jag spelat fotboll. Har dock ett jääävla humör och brukar gå runt på plan och säga väldigt fula ord för mig själv, haha.


Jag och mina breees.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0