16.06

Efter mycket tjat fick jag Ellen att följa med på fotbollsträningen igår och prova lite :D Superskojjjjj!! Sen följde hon med mig hem och sov här, massa myyyys :)

Min lediga dag har jag spenderat till att typ sova och äta haha. Jag och bror min åkte och hälsade på mormor & morfar och blev bjudna på mat :) Sen har jag kikat till grannkatterna och just nu sitter jag och spånar lite julklappar... Fast tveksamt om Carro får nåt i år, har hon verkligen förtjänat det? Hm.
Blir inge hurtis ikväll heller för jag lyckades sparka i Kajsa igår på träningen så det small utav bara helvete och idag är min fot svullen hehe. Duktig Fanny! :D Aja, nu måste jag göra läxori. Pusselipussss!



/ F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0