22.59


Todelooo!
Känns som jag tjatar om det hela tiden haha, men tusan vad jag har fullt upp nu för tiden. (Dock tycker jag ju att det är kul!)
Åkte hemifrån halv nio imorse och kom hem för typ en timme sen. Först skola och sen barnvakt. Tog bussen direkt och hämtade kidsen på dagis och fritids :) Gick hem till dom, kollade på harry potter, lagade lite mat, nattade dom osv. Helt okej arbetsuppgifter ja!

Nu sitter jag här och smaskar på lite lovely vaniljyoghurt och hemmagjord müsli. Fast lär väl gå å lägga mig snart för imorgon väntar en ny fullspäckad dag haha! Det är öppet hus på skolan så jag ska vara där till klockan åtta på kvällen. VARMT VÄLKOMNA!!!! Dock börjar jag inte skolan förens 12.35 imorn men tänkte gå upp och ta en PW före frukosten.
Sounds like a good plan!

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0