Bästa dygnet på riktigt länge!

Jag skulle ju berätta om vad för skoj jag gjorde i helgen! Jo, jag och 30 st till unga ledare i Dalarna var inbjudna till ledarcamp på Scandic hotell i Falun. Vi kom dit på fredageftermiddagen och då fick vi lyssna på en föreläsning av Camilla Granelid. Hon lärde oss en massa bra grejer :) Resten av kvällen spelade vi curling. Och satan va kul det va!! Självklart lyckades jag ramla flera gånger, varav en pladask på mage sälen wohooo haha! Men mitt lag var bäääst! Vann faktiskt alla våra matcher :)
Sen härjade vi runt på hotellet hela natten lång haha. Blev några ynka timmar sömn före vi klev upp för smarrig hotellfrukost <3

Lördagen fortsatte med att vi fick lära oss om hur en förening ser ut och lekte lite lekar före vi checkade ut och tog farväl av varandra. Men vi var alla eniga om att ses igen.
Från att det på fredagen var rätt stelt och ingen vågade riktigt säga något, var det sån grym stämning i gruppen på lördagen och det kändes som att man känt varandra hur länge som helst. Så jag har lärt känna många nya människor, haft grymt jäkla kul och även lärt mig en massa bra grejer :)

Här är hela gänget! Jag lägger upp fler bilder sen när jag får tag på dom.

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0