excuses are like assholes, everybody has them.

Jag har massor av prov och skit de närmaste veckorna, koreografier att lära mig, gympa inför juluppvisning och ja hudå jag vet inte hur jag ska hinna med mig själv!!? Tror jag ska spendera min härliga lördagkväll framför tvn här hemma i min ensamhet. Det skulle vara guld värt! Men då måste jag plugga nu.. hur kul skulle det vara på en skala??????

Tror jag ska göra matte, som jag iallafall tycker är kul, haha för om jag läser historia kommer jag somna. På riktigt!! Kallt är det också samtidigt som jag har ett rum som ropar på mig och vill bli städat :)

Fanny har vart på nån fotbollsgrej tror jag ifall ni undra =) Bra hej!

/ C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0