Första advents-mirakel

Åh vad lycklig jag är just nu!
Stått med laget på julskyltningen idag. Sålde julkransar, julgodis, lussebullar osv.
I spöregn. Kändes ju en aningen konstigt. Sen tog jag sällskap hem med Joel. Vi gick och satte oss inne på ett ställe, delade på en påse smörkola och pratade.
Blev sittandes där inne ett bra tag och sen när vi kommer ut är det alldeles VITT ute!!!!! Wieeeeeeeeeeeee!! Fyfan vad glad jag blev. Och just nu skiter jag fullständigt i att den här snön troligtvis kommer smälta bort när som helst och att det blir äckligt jäkla slaskigt.
För det är första advent, det är vitt ute och om 27 dagar är det julafton!!!!!!


Ni får två vinter-härliga bilder från typ förra vintern om jag inte minns galet. :)

/ F

Kommentarer
Postat av: jontefaktis

klart man ser bilder typ hemifrån så fort man är in på bloggen eran, man kanske ska kolla in här lite oftare framöver då :)

2011-11-27 @ 22:02:04
Postat av: Fanny

Lek inte att du inte är inne på våran blogg flera gånger varje dag. Du behöver inte skämmas över det. Vi vet redan.

2011-11-27 @ 23:13:59
URL: http://vonhenriksson.blogg.se/
Postat av: jontefaktis

mm så äre fanny, eller inte.. du tror inte att ja har bättre saker för mig?? och ni borde väl bara vara glada om de är en till som går in på bloggen och kolllar?

2011-11-28 @ 07:52:23
Postat av: Fanny

Självklart är vi det jontis! :*

2011-11-28 @ 12:29:17
URL: http://vonhenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0