Friskvårdarn själv

Mår inte sådär kanonbra just nu.. Har inte ätit så bra idag och körde sen ett stenhårt träningspass med laget. Blev helt skakig i hela kroppen, var på väg att svimma flera gånger och blev illamående. Inte så bra precis hehe.
Men nu har jag iallafall ätit lite och tänkte försöka sova. Men jag oroar mig över hur tusan jag ska ta mig upp ur sängen imorgon, mina muskler är verkligen helt döda och träningsvärken imorgon kommer nog vara en pain in the ass. Men jag har laddat upp inför en riktigt mys-outfit imorgon haha. Heldag i skolan som gäller också, halv nio till fyra och sen ska jag nog stanna kvar och plugga med ellen. :) Men nu orkar jag inte skriva mer för mina händer skakar så mycket hehe. Godnatt! :)

P.S. Lär er av mitt misstag och se till att ha ätit ordenligt tidigare under dagen om ni ska träna hårt! :) Jag åt ingen lunch, men middag precis före träningen men det hann ju kroppen inte ta upp.



/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0