Ingenting är som att återvända till en plats som är oförändrad om man vill upptäcka på vilket sätt man själv har förändrats.

Var till Bjursåsskolan idag och pratade med min gamla idrottslärare om ett litet projekt vi håller på med i skolan just nu. Jag och en i min klass ska troligtvis dit och hålla i en idrottslektion för en högstadieklass!
Jättekul att träffa några gamla lärare igen och snacka om att det kändes i hela kroppen när jag klev in i skolan. Nostalgi! Men trots att jag kan sakna den tiden otroligt mycket skulle jag aldrig i livet byta tillbaka den mot gymnasiet. Det känns liksom been there, done that. Visst hade vi det bra och det är rätt speciellt att ha gått i Bjurs, en speciell stämning när alla känner alla. Men det är verkligen en helt annan nivå på gymnasiet, de flesta mognar osv. medan högstadiet känns väldigt mycket.. högstadie helt enkelt!

Men den här dagen är något man mer än gärna skulle vilja återuppleva!

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0