inte bloggat på länge så har flöde i mitt skrivande =D

Ja, vad ska man säga :D Är hemma från en dag med massage, pasta tricolore, engelska, jazz, historieplugg, pastasallad och streetjazz!! Är så efter på den dansen haha. Ska väl försöka komma ihåg vad vi har gjort. Har ju missat typ 4 gånger ooops. Har träning på Söndag. MEN då är det gympatävling så den kommer jag också missa.. Haha vilket flyt! Idag var det öppet hus på Hbo och vi skulle vara där och dansa om vi ville, men som sagt så var jag på streetjazzen, haha. Någon kanske var där och såg mina kamrater? :)

Breaking dawn har ju haft sin premiär också!! Är väl dags för oss att se den strax också, men man ska ha tid att gå SAMTIDIGT också ... sicket problem e blev.
Ska förövrigt inte söka till musikalen, bestämde mig för några dagar sen! Trots att det skulle vara så sjuuuuuuuuukt kul!!! Men jag har inte tiden till det. Tyvärr :(:(:(!!! Inte nu...

Vad sägs om att hoppa i duschen ;D weiii.

/ C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0