spontant = bra

Hade bestämt mig för en hemmakväll med familjen igår. Lite så mycket bättre!, ben&jerry's och bara mysa :) Men då knackade det på dörren och där stod Isak och Joel haha.
Så det blev en kväll med dom istället! Vi spelade lite alfapet, åt glass med sugrör, jag blev stylad av killarna som bestämde en outfit och fixade mitt hår ;) och så tog vi en nattpromenix. Hamnade vid skolan och pratade gamla minnen i flera timmar. Snacka om vad mycket knasigt man gjort under åren. Och jag kom fram till att egentligen borde man vara lite mer galen av sig! Skämma ut sig lite mer för att sedan några år senare kunna ha nåt kul att skratta åt haha. Håller ni inte med mig? (;


Bild från gamla "FJOCKIM"-tiden. Så klockren på nå vis ;)

/ F


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jävla tur att Kalle är så extremt jävla söt på bilden, annars hade jag blivit förbannad!! Ingen dagens outfit...!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag som tänkte, nu ska jag läsa bloggen, för att se min fina uppsättning.. men neeej... ::((((((((((((((((((((((((((((((((((((((88888

2011-11-13 @ 19:38:32
Postat av: Fanny

Förlåt Joel!! :( Lägger upp bilden nu på en gång. Du var en grym frisör!

2011-11-13 @ 21:14:59
URL: http://vonhenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0