7e november 2011

Har inte riktigt greppat att det är måndag.. Mitt nya schema började nämligen idag, vilket innebär att jag kommer vara ledig varje måndag fram till jul! Så himla skönt :) Så imorse tog jag sovmorgon och sen åkte jag till frissan och blev lite ompysslad. Resten av dagen har jag umgåtts med min kära mor! Skulle göra müsli och lyckades såklart bränna den, men istället för att bli förbannad (okej jag blev det först) och slänga skiten så gjorde vi nåt bra utav det. Det fick bli en farsdag-present istället! För så bränt var det inte, haha. Tänk att man kan se eller vända i princip allting till något positivt! Dagens lärdom.

Fick ett mejl idag också om att jag blivit utvald som "framtidscoach" och ska på en kurs imorgon om detta. Kan berätta lite mer sen när jag vet vad det innebär haha, men det verkar kul iallafall! Men nu ska jag iväg på en efterlängtad hurtis! Tycker jag är tillräckligt frisk för det nu! :)


Här får ni en hyffsad bild på mitt hår iallafall :) Lugg!

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0