Vad jag pysslat med de senaste dagarna :)

Hejåhå vad det händer grejer! Haft fullt upp dom senaste dagarna och helt enkelt inte hunnit bloggat. I torsdags hade jag först lång dag i skolan sen gick jag och ellen hem till henne och pluggade till klockan åtta på kvällen!! Skrev manus till våran talkshow om ett svenskaarbete som vi sedan redovisade inför klassen igår och det blev en succé :D Grymt mycket roligare att göra en talkshow än att skriva ett prov eller en uppsats!

Sen igår var det först skola som gällde och på eftermiddagen var vi ut i skogen och hade natur och friluftsliv-lektion = fika, mysa, skratta och ha det allmänt bra. :) Vi fick lära oss bygga vindskydd, göra eld och koka te med trangia kök. Efter skolan var jag och familjen till Lugnet och kikade på innebandy. IBF herrar - Storvreta. Men anledningen till att vi var där var för att min bror hade fått i uppdrag att trubadura både före matchen och under pausen! Jag och mamma satt och var sjuuuukt nervösa haha men han fixade det jättebra :) Dock gick inte matchen lika bra, slutade med 1-4.



/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0