when life gives you lemons, ask for tequila and salt!

Ja det som absolut inte fick hända, det hände + massa till.
Strul med mitt bankkort, fick för lite mat haha, rihanna ställer in, KAOS på tunnelbanan men vi hinner med, packade som sillar och tänkte att vi ska fan ha en bra kväll ändå. Springer till bion, då fanns det bara 1 biljett kvar till filmen vi vill se. Hittar en annan biograf, där gick det inga bra filmer. Hittar ett bowlingställe, tänkte att nu kör vi! Då visar det sig vara 21 års gräns men han kunde fixa in oss för 18 (inte 17½ då? hehe), gick vad som kändes en mil och hittade en annan bowling, körde järnet i en halvtimme, fick betala massor. Gick heeeeela vägen tillbaka, trötta i både huvud och fötter (!!!!!) och tog sen pendeln hem. Men när dagen var slut visade det sig inte vara den inställda konserten som var det värsta som hände.
Men trots detta hade vi det bra! Det var liksom, ska man skratta eller gråta? Och vi valde att skratta!

Bilder kommer, i promise! Men först ska jag fortsätta pilla lite på min nya mobil, äta frukost och framför allt mysa med mamma. Vilket den här dagen är till för. :)


Vad skulle jag göra utan dig min älskade vän? ♥

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0