En sån där dag som inte alls blev som man tänkt sig

När klockan ringde åtta i morse verkade det vara så trist väder ute (dålig ursäkt!) och jag var så trött så jag somnade om och den där powerwalken blev visst inte av..
Åkte till skolan, blev matat med massa info och ställde in mig på friluftsdag imorgon men nej, då fick vi veta i sista sekunden att den blev flyttat och vi är istället lediga imorn TJOHO!
Sen fick jag ruskigt ont i magen så jag övergav Ellen och pluggandet och åkte hem och bäddade ner mig i sängen med choklad och OC. Då efter ett tag när magen mådde bättre ringer Carro och jag blir tvungen att slå världsrekord i att cykla till korsvägen. Love challenges! Hann med bussen till Sågmyra och fick lite privat shoppinghjälp, dock fick inget följa med hem. Sparar pengarna till Sthlm!!
Tänka sig hur det kan gå. Hurtis ikväll iallafall, något som blev som planerat :)

Har även idag övervunnit två av mina rädslor: Äta Lagers pastasallad och cyklat på en obelyst väg mellan en kyrkogård och en skog där jag förut blivit skrämd. Aldrig varit så rädd i hela mitt liv som jag var den kvällen.. Men starkt jobbat Fanny att du klarade det! Nu taggar vi hurtis :D



/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0