girlsnight at actic

Tjejkvällen blev riktigt lyckad, måste jag säga :) Jag provade på att göra en hudscanning hos en utav utställarna och fick veta att jag skulle behöva använda krämer som både är fetare och innehåller mer fukt, se där ja! Det fanns också en tjej på plats som gjorde antioxidantmätning men det provade jag icke för det kostade pengar hehe. Företaget Decoria var även där och visade upp sina superfina smycken och även mysiga inredningsgrejer :)


Müsli-tjejerna blev av med all sin müsli :) Varav en påse hamnade här hemma,
så jag ser verkligen fram emot frukosten imorgon, mums!

/ F

Kommentarer
Postat av: ida sv:

cubus :-)

2011-10-20 @ 07:55:31
URL: http://idaleander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0