hard work work

Sitter på jobbet och softar lite :) Tänkte att jag kunde passa på att berätta hur mitt möte med min PT gick igår! För det första så blev det lite omvända roller. Jag fick leka instruktör till honom, fast grejen var den att han tog liksom alla vikterna på maskinerna.. hehe, stark kille ja! Så han lurade ner mig i friviktsgymmet och körde lite med mig istället. Hantlar, skivstång och lite sånt där. Och njaa, jag var väl inte sådär väldans road av det kanske haha.
Antingen gillar man maskiner eller så gillar man friavikter, så är det! Men jag känner av lite träningsvärk idag iallafall, sköööönt.

Slutar väl här snart och då ska jag ta mig ner på stan till lilla Ellen som ligger hemma och är sjuk. Tanken är väl att vi ska plugga lite, får väl se hur det slutar ;)

/ F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0