Hemma

Hallå! Jag är väldigt imponerad av mig själv, hittade överallt och kom inte jättefel någon gång :) Hihi. Den stora utmaningen var när vi var i Borlänge och skulle byta tåg.. haha, vi hann med i sista sekunden iallafall!!
Är glad att kursen är över nu, så nu har jag detta år gått Trampett1 fristående1 och Tumbling1, riktigt kul! Nu är jag full av idéer i mitt huvud och vet inte riktigt hur träningstiderna ska räcka till :)

Kursen var bra men allt gick ibland väldigt segt, och jag fick några smällar här och var av gymnaster som inte kunde hålla sina armar på plats, så är lite öm i käken.. haha men det gick bättre än vad jag trodde med alla smällar, en av dom pricka precis vid ögat, så jag är förvånad att jag inte har blåöga idag.. Haha huvudet kändes dubbelt så stort vid stunden, men somsagt idag är jag bara lite öm i käkbenet, haha. Massage är en sån där grej som inte alls skulle sitta fel just nu, inte ens lite. Kom hem ungefär halv 10 igår. Nu sitter jag här med feber i kroppen och det äger. Ska göra frukost och läsa lite om Julius Caesar alldeles strax!

Förövrigt vill jag tacka Fanny för alla fina gamla bilder hon har lagt ut på mig :)

/ C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0