imperium

Hallå!! :)
Mitt internet hemma fungerar inte riktigt som det ska, så jag slänger in ett inlägg här och nu istället! :) Mina naglar är blå, nästan turkosa.. Jag har haft fullt upp denna vecka, och jag börjar faktiskt friskna till lite nu också :) Jippie! Måndag - plugg, Tisdag - gympa, Onsdag - plugg och dans, Torsdag - gympa 18-21.. Så så ser det ut. Är riktigt taggad på antingen värsta partyhelgen eller myshelg haha. Är öppen för förslag helt enkelt! :)
Jag ska passa på att kolla efter jacka idag på stan, om jag hinner.. Måste ha en tjock och varm vinterjacka så jag klarar av den kalla årstiden som alldeles strax är här. Kikar också runt på ny mobil som jag är i behov av men har inte hittat någon än, + att jacka känns viktigare just nu.
Nu bleve mycke text här men vi får se när vi hörs igen, hare nice!! :D

/ C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0