Lugnet

Just nu är jag på riktigt bra humör! Körde mamma och mormor in till Actic idag
och visade dom runt i gymmet. Sen tog vi alla tre en promenad i Lugnets naturreservat tillsammans med en guide och ett gäng andra seniorer (aktivitet under seniorveckan)
Och efter det lunchade vi ihop :)
Fick sen ett superskoj besked när jag loggade in på min mejl. Vill inte berätta om det än
men vi får hoppas det går bra :) Det gjorde iallafall min dag!
Nu är jag bara hemma och ska slänga i mig lite mat och byta om. Ska in till Actic snart
igen och köra ett latin jam-pass (typ zumba), hoppas det är skoj :)




Bilder från promenaden. Grym utsikt från hoppbackarna!

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0