mittwoch

Åkte in till sista psykologilektionen, vi gjorde en utvärdering av kursen och kollade på filmen "The experiment" samtidigt som vi fick gå ut en och en och veta vårat betyg :) Jag fick MVG :D:D tjoohoohohoo asglad!! :)
Filmen var bra samtidigt som den var hemsk och man fick sig en riktig tankeställare! Jag hann åka hem, göra makaroner och korv å sitta lite vid datorn som jag gör nu haha, och snart ska jag ta bussen in till stan igen för att gå på nånting, vet inte riktigt vad vi ska göra men det visar sig! :) Sen har jag plugg att göra och dans ikväll!
Imorgon väntar religionsuppträdande eller vad man säger, haha och matteproooov!! och ett engelskt referat typ som ska lämnas in!! 
cs=ses

/ C 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0