livet är en bergochdalbana, förhoppningsvis får man inte whiplashskador..

Jag kom precis på att jag inte börjar förens klockan är 20 i 1 imorgon, dock är det förutsatt att jag jobbar hemma.. Men jag tror jag kan leva med det alltså :) Ska ge gärnet helt enkelt. Sen blir det att åka till skolan för att jobba Engelska. Idéerna ska sprudla imorgon då vi har redovisning på Torsdag.. Det är nu bestämt. Haha. Sen är det Jazz, jag vill så gärna vara med, det är en av mina favoritstunder i veckan. Men jag känner att med tanke på att jag hade feber igår, lite mindre idag och jag har hållt igång idag borde jag verkligen ta det ännu lugnare imorgon.. Vet inte hur jag ska göra, ska nog vara med till en början och se hur det fungerar, men frågan är ju om jag kan hejda mig själv att inte vara med till hundra eller ens åttio procent...
Sen blire ingen kvällsdans heller (:'() för vi har ledarmöte med gympan.

Jag går nu och lägger mig liiite irriterad men mest glad. Liiiite sjuk men mest frisk.. Hehe (a)
säger vi

/ C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0