det är dags för fredagsmys!


Tjenamors :) Här sitter jag och har precis tryckt i mig en cupcake, mmmmmmmm!!
Sista dagen på Actic idag, riktigt tråkigt! :( Actic bjöd på lunch så vi alla åt tillsammans och jag hade med cupcakes och bjöd mina kära kollegor på :)
Dom här fem veckorna har gått så sjuukt fort och jag hade absolut kunnat stannat ett tag till, men men.. Jag ska fortsätta träna där lite granna, så då får jag ju träffa dom iallafall :)
Har varit på en intervju idag också, säger inget mer men keep your thumbs!

Kvällen bjuder på uuurgod mat (förhoppningsvis hehe) och lite sån där fredagsmys :)
Blir nog kanooners! Hoppas ni också får en bra kväll, slå klackarna i taket lite extra
för mig om ni ska ut ;)

/ F



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0